Pages

Sunday, August 1, 2010

ශිෂ්ඨාචාරයෙන් බැටකන ආදරයක්


මම
හිස් තැනක්
හරියට නිල්
අහස වගේ
මම
බලා ඉන්නේ
පොළව දිහා
ඒ අය පිරිලා
වගේ
මට පේනවා උඩට
ඉතින්
මම ආසයි උන්ට
මම ආදරෙයි උන්ට
ඒත්.....
වළාකුලූ
පිරිල
බෑ හරියට ආදරය කරන්න
වචන පිරිච්ච වළාකුලු
තහනම් කරල
ආස වෙන්න නුඹට
ආදරේ වෙන්න නුඹට
ඒ තමයි
විකෘතිය

මම කැමතියි
මේක කොම්පියුටර් ගේම්
එකක් වෙනවනම්
මට ඕනි දෙයක්
කරන්න පුලුවන්.....
මට ඕනි වෙලාවට
මකරත් එක්ක
මකර ගුහාව
අල්ල ගන්න පුලුවන්.....
මම කැමතියි
ඒක වෙන වීරයෙක් ඇවිදින්
කඩල යනවනම්
දුක නැතිව
අපරාදෙ කියල හිතන්න
ඒත් මේ
ඒක නෙමෙයි
මේ වෙන සංදර්භයක්
ඇඟ එපා කියන
හදවතක් වගේ.....
දාල යන්නම හිතෙන
ඒත් යන්න බැරි
හරියට
හෙරොයින් වලට
ඇබ්බැහි උණා වගේ
අවිධිමත් ලිංගික හැසිරීමකට
හුරු උණා වගේ
නවත්තන්න ඕනි
නවත්තගන්න බැරි.....
නාගරික නොවන
ග්‍රාමීය නොවන
නරුම
උප සංස්කෘතිය
තර්ක වළාකුලු
න්‍යායික වළාකුලු
නුඹට දෙන්නත් බෑ
මට ගන්නත් බෑ

මම අවාසනාවන්ත සන්‍යාසියෙක්
සැරිසරන්න දෑස් නොපෙනෙන
නුඹ අවාසනාවන්ත පරමාණුවක්
ඉලෙක්ට්‍රෝන ගන්න පරමාණු නැති

කලිනුත් මම
වැට බැදල තියෙනවා
මකර ගුහාව වටේ
ඒත්
මකර ගුහාවෙ සැතපිල
මකරගෙ ගින්නෙන්
උණුහුම් වෙන්න
මට බැරි උණා.....
නුඹයි
මමයි
අතරෙ තියෙන
තිමිර පටලය
වළාකුලු
ගොරොවලා වැස්ස
මකරගෙ ගින්න නිවුනා
උගෙ ගුහාව මගෙ
ඇඟට කඩන් වැටුන
මකර පැනල දිව්ව
මමත් පැනලා දිව්ව
හෙළුවෙන් පාර දිගේ
වැස්ස වලාහක දෙයියො
ගෑනු කකුල් දෙකක් අස්සෙන්
ඔළුව දාල
මට
හූ..... කිව්වා
ඒක තමයි
විකෘතිය
ප්‍රකෘතියට හූ කියන

නුඹයි-මමයි
ලෝක දෙකක
ඒත් එකම
මානසික තලයක
ඒ තමයි ප්‍රකෘතිය
නුඹ කුමරියක්
මම කුමරෙක්
පරණ කතාවම නෙමෙයි
කුමාරි වගේම
කුමාරයත් හිරවෙලා
එක්ටැම් මැදුරක
දෙන්න දෙන්න දිහා
හොරෙන් බලනවා
හරියට
සලා බලනවා වගේ.....
නුඹ
රන් කෙස් නැති කුමාරි
මම
අස්සය නැති කුමාරය

ළං වෙයිද
අපි
වෙන්වෙනව ඊට පස්සේ
සත්තයි
ඒත්
ළං වෙයිද අපි.....
පැනල යමුද
ප්‍රකෘර්තියට
ඒත් කොහොමද
මාත් හිරකාරයෙක්
නුඹත් හිරකාරියක්
භාශාත්මක දැල්
අපිව වෙලල ගැටගහල
කුරුසෙ තියල ඇණ ගහල
දෙපැත්තේ හිටවල වගෙ.....
හැම තත්පරයක්ම ගතවෙන
වේදනාවයි
ඒත් එක්කම දැල්වෙන
බලාපොරොත්තුවයි
විතරයි
ළං වෙන්න බෑ.....

අපි ළං වෙන්න
ඩයිනෝසර්ල මැරුව වගෙ
කෝටි ගුණයක පිපිරුමක්
වෙන්න ඕනි
මේ
පවුරු දැල් දම්වැල්
ඒතරම්ම හයියයි
ඇටකුණා වෙලා.....
නැත්නම්
කාලය හරහා
මිලේච්ච යුගයටත් එහා යුගයකට
ඒප්ස් වානරයටත් එහා යුහයකට
ලිස්සන්න ඕනි
එතකොට එක්වේවි
අපි.....
ආසා වෙමු එකිනෙකාට
ආදරේ කරමු එකිනෙකාට
ප්‍රකෘතියේත් ප්‍රකෘතියේදි
ඒත්
හොයා ගන්නකොට
කාල යන්ත්‍රයක්
මේ ඉන්න අපි
මැරිල ඉදීවි.....





2 comments:

  1. වෙනස් ආකරයේ නිර්මාණයක්....keep up the gd wrk..i figured that this is the translation of that English poem on ur other blog....nice..:)...

    ReplyDelete
  2. Yes I wrote this poem in Sinhalese first. I wrote this poem nearly two years ago and at those time I didn't know about Unicode so I translated this into English and posted this on that blog. Anyway thanks for the comment.

    ReplyDelete